Charging Services Order Form

Je wil zo snel mogelijk je laadstation in gebruik nemen en beginnen laden? Dat kan! Zodra we je Mobiflow-account hebben ingesteld, kan je van start gaan. Om je account in te stellen, hebben we een aantal gegevens nodig die we aan de hand van het CSOF, oftwel Charging Services Order Form, verzamelen. Om het voor jezelf makkelijk te maken, neem je best een aantal zaken bij de hand vooraleer je het formulier begint in te vullen:

Het serienummer van je laadstation. Dit kan je terugvinden op je laadstation. Het is een uniek nummer van ten minste 5 tekens. Als je dit nummer niet kunt vinden, vraag dan hulp aan je installateur. Vul het formulier nog niet in als de installateur het laadstation nog niet heeft geïnstalleerd.

Het nummer van je laadpas (of laadpassen). Heb je nog geen laadpas, dan kan je er een bestellen via dit formulier.

Je zal bij het invullen van het formulier in de eerste stap moeten kiezen tussen 3 verschillende abonnementen naargelang het gewenste gebruik van je laadstation:

  1. Voor privédoeleinden (PRIVEABONNEMENT)
  2. Voor professionele doeleinden (PROFESSIONEEL ABONNEMENT)
  3. Voor publieke doeleinden (PUBLIEK ABONNEMENT)

Om je een idee te geven van de verschillende abonnementen, schetsen we enkele situaties die duidelijk maken welk abonnement in welke situatie gekozen moet worden:

PRIVEABONNEMENT: Je gebruikt je laadstation enkel privé, maar je wenst een overzicht van je laadsessies.

PROFESSIONEEL ABONNEMENT: Je wil je bedrijfswagen thuis laden en hiervoor vergoed worden door je eigen vennootschap of je werkgever via split billing facturatie, oftewel de terugbetaling van thuislaadsessies door de werkgever of eigen vennootschap.

PUBLIEK ABONNEMENT: Je stelt je laadstation graag beschikbaar voor derden en wil voor de geleverde elektriciteit een vergoeding ontvangen, of,  je wil je laadstation(s) op je bedrijfssite beschikbaar stellen voor je werknemers zodat jij en je werknemers kosteloos kunnen laden en bovendien wil je een tarief instellen voor bezoekers die gedurende hun bezoek kunnen laden. Om je werknemers en/of jezelf kosteloos te laten laden, voeg je jouw laadpas en/of de laadpassen van je werknemers toe aan een whitelist.

Gelieve één formulier per installatielocatie in te vullen. Bij vragen of problemen, aarzel niet en neem contact met ons op via info@mobiflow.be of +32 (0)9 296 45 45.

Dank bij voorbaat,
Mobiflow