Terug

5 June 2023

Ik heb problemen met een laadpunt.

Heb je problemen bij het laden? Controleer eerst even volgende zaken.

1. Is het laadpunt niet gereserveerd door een andere klant? Via de Mobiflow app kan je aan de kleur van het icoon de status van het laadpunt controleren. Als het icoontje een oranje kleur heeft, dan is het laadpunt gereserveerd. Indien er een technische fout is, kleurt het icoontje rood. Kies dus een laadpunt met een groene kleur.

2. Heb je een vrij laadpunt gekozen en lukt het laden niet? Probeer de laadkabel nog eens goed (diep) in het stopcontact te steken.

3. Lukt het laden nog steeds niet? Verifieer even je beschikbare krediet met de Mobiflow-app indien je een Mobif Free abonnement hebt.

4. Indien er nog genoeg krediet op jouw account staat en het laden nog steeds niet lukt, dien je contact op te nemen met de eigenaar van de laadpaal. De contactgegevens kan je op elke laadpaal teruggvinden.