1. Een laadkabel wordt pas vrijgegeven wanneer de laadsessie gestopt is. Controleer dus eerst of je de laadsessie hebt beëindigd en let erop dat je dat doet op dezelfde manier als waarop je de sessie gestart hebt: starten met de Mobiflow-app betekent dus ook stoppen met de app, starten met je laadpas betekent dat je moet stoppen met diezelfde laadpas.
2. Zorg ervoor dat je wagen ontgrendeld is.
3. Heb je voorgaande stappen gecontroleerd en blijft de laadkabel geblokkeerd, dan kan je best contact opnemen met de eigenaar of uitbater van het laadpunt. Op het laadpunt of in de buurt ervan moet je diens contactgegevens vinden. Sommige laadpunten beschikken zelfs over een noodstop.
4. Kan je ook de uitbater niet contacteren, dan proberen wij je verder te helpen en nemen wij contact op met de uitbater van het netwerk waarmee dit laadpunt verbonden is. We zijn dan echter volledig afhankelijk van de reactiesnelheid van de uitbater in kwestie. Bezorg ons de nodige informatie via info@mobiflow.be zodat we het probleem verder kunnen onderzoeken: je naam, het e-mailadres van je Mobiflow-account, de code van je laadpas, het tijdstip waarop je de laadsessie startte, het tijdstip waarop je de laadsessie stopte, de exacte locatie van het laadpunt (adres en identificatie van het laadpunt).
We proberen je zo goed mogelijk te helpen, maar hebben zelf geen controle over of aansprakelijkheid rond de behandeling van het probleem.