Lukt het niet om een laadpaal te activeren? Overloop even volgende scenario’s en hopelijk is jouw probleem hierdoor verholpen:
1/ Mobiflow streeft ernaar om een zo groot mogelijk netwerk van partners uit te bouwen. Controleer in de Mobiflow-app of de betreffende laadpaal tot een van onze partners behoort en dus op onze kaart te zien is. Onze app kan gedownload worden in de Apple Store of in de Google Play Store.
2/ Heb je meerdere laadpassen? Let dan op dat je dezelfde laadpas gebruikt bij het activeren als bij het desactiveren.
3/ Let ook op voor metalen voorwerpen of magneten in de buurt van je laadpas. Die kunnen voor storingen zorgen.
4/ Bij een Mobi Free-abonnement controleer je best of er nog een positief krediet op je account staat. Bij een EV Charging-abonnement, of er een actieve betaalmethode op je account werd ingesteld. Als je een laadpas hebt van je werkgever, kan je werkgever dit voor jou checken. Bijgevoegd screenshot toont waar je op het My Mobiflow-platform (https://my.mobiflow.be) kan checken of er een betaalmethode werd ingesteld en hoe je er een kan toevoegen. Vergeet niet om de schakelknop rechts “Gebruik voor facturering” aan te zetten!
Heb je al deze zaken gecontroleerd en lukt het nog steeds niet om te laden? Contacteer onze supportdienst op het nummer 09 296 45 45 en geef de volgende info door: naam, e-mail Mobiflow-account, laadpasnummer, start- en stoptijd van de laadsessie en de locatie van de laadpaal.