Terug

5 June 2023

Het laadpunt herkent mijn laadpas niet. Wat moet ik doen?

1. Doet het probleem zich voor wanneer je een laadsessie probeert te stoppen, controleer dan even of je de laadpas gebruikte waarmee je de laadsessie hebt gestart. Deze moet namelijk altijd dezelfde zijn.

2. Wanneer je een laadsessie probeert te starten, controleer dan eerst of je het laadpunt in de Mobiflow-app kan terugvinden. Enkel de laadpunten die je ook in de app kan vinden, kunnen gebruikt worden voor een publieke laadsessie.

3. Behoort het laadpunt tot een netwerk waar je voordien wel al kon laden of kon je dit laadpunt in het verleden al gebruiken, bezorg ons dan de nodige informatie zodat we dit verder kunnen onderzoeken: je naam, het e-mailadres van je Mobiflow-account, de code van je laadpas, het tijdstip waarop je de laadsessie probeerde te starten, het tijdstip waarop je de laadsessie probeerde te stoppen, de exacte locatie van het laadpunt (adres en identificatie van het laadpunt).
Je kan je probleem melden via https://www.mobiflow.be/contact/ .