Terug

17 October 2023

Maak kennis met het Mobiflow supportteam– jouw partner voor eMobility succes!

Bij Mobiflow streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Een belangrijk onderdeel daarvan is onze toegewijde supportservice. In deze blog gaan we je voorstellen aan het hart van ons bedrijf: ons supportteam. Ontdek wie ze zijn, wat ze doen, waarom ze uitblinken in hun branche, en hoe ze je kunnen helpen bij al je vragen en problemen.

Maak kennis met het Mobiflow supportteam

Bij Mobiflow bieden we vriendelijke en toegankelijke klantenondersteuning voor onze beheersoftware voor laadpalen en mobiliteitsoplossingen. Ons supportteam bestaat uit een hechte groep interne experten die zich toeleggen op het bieden van persoonlijke assistentie aan onze klanten. We besteden onze ondersteuning niet uit – ons team bestaat uit fulltime specialisten die zeer bekwaam zijn in hun vakgebied.

Ons team is divers, allen met een verschillende achtergrond, waaronder bedrijfsmanagement, vlootbeheer, service-technisch management en innovatiemanagement. Wees gerust, we zullen onze klanten niet overweldigen met technische jargon. Ons doel is om duidelijke en eenvoudige antwoorden en begeleiding te bieden. We zijn er trots op om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn en zijn verheugd wanneer ze ons hun feedback delen.

Of je nu vragen hebt, technische hulp nodig hebt, of gewoon advies zoekt over het optimaliseren van je eMobility-oplossingen, onze supportservice staat voor je klaar. Onze toewijding aan de tevredenheid van onze klanten motiveert ons en we kijken ernaar uit om deel uit te maken van hun Mobiflow journey!

 

Support team

Ons supportaanbod

Dit is wat je kan verwachten van ons ondersteuningsaanbod:

  1. 24/7 ondersteuning bij laadproblemen: we begrijpen dat problemen zich op elk moment kunnen voordoen, vooral als het gaat om laden. Daarom bieden we rond-de-klok ondersteuning voor alle laadgerelateerde problemen via een samenwerking met onze partner Touring. We staan klaar om ervoor te zorgen dat jouw eMobility ervaring naadloos verloopt, dag en nacht.
  2. Klantondersteuning voor alle platformgerelateerde en algemene vragen en problemen: heb je vragen over hoe je ons platform moet gebruiken, vragen met betrekking tot betalingen, of heb je hulp nodig bij algemene vragen? Ons eerstelijns supportteam staat klaar om je te helpen. Of het nu gaat om het oplossen van problemen, begeleiding of verduidelijkingen, we zijn slechts een bericht of telefoontje verwijderd. Zijn je problemen eerder van technische aard? Geen nood, onze technische teams staan paraat.
  3. Ondersteuning bij onboarding voor een naadloze platformintegratie: het onboarden en volledig operationeel worden moet een moeiteloos en vlekkeloos proces zijn. Ons toegewijde onboardingsteam staat klaar om ervoor te zorgen dat het proces probleemloos verloopt. We begeleiden je bij elke stap om een soepele integratie-ervaring te garanderen.

Werkplezier

Hoe halen onze supportteamleden voldoening uit hun werk? Ze benadrukken het belang van het helpen van anderen, het feit dat ze blijven leren en de creativiteit die ze elke dag aan de dag moeten leggen voor de uitdagingen waar ze voor staan. Dit zijn slechts enkele ingrediënten voor hun professionele voldoening.

“De meeste voldoening in mijn werk haal ik uit het daadwerkelijk begeleiden van mensen van A tot Z en hun waardering voor het feit dat ik de tijd neem om ze door nieuwe processen te loodsen waar ze vaak geen ervaring mee hebben. Voortdurend leren en een sterke collegialiteit zijn ook grote motivatoren voor mij!” – Jens

“Mijn grootste voldoening haal ik uit de uitdaging om problemen te analyseren en op te lossen. Onze business is niet eenvoudig en evolueert voortdurend, dus er is veel ruimte om met klanten te brainstormen en oplossingen te bedenken voor hun specifieke problemen. Dit stelt ons in staat om dieper in te gaan op een probleem en een echte impact te hebben.” – Antonio

“Onze zeer snelle en doelgerichte service, onze bereikbaarheid en beschikbaarheid, onze vlotte service en het feit dat we de tijd nemen om mee te denken en in te zoomen op de specifieke problemen van de klant, die zelden vergelijkbaar zijn, zijn volgens onze klanten een zeldzaamheid. En daar zijn we trots op.” – Giovanni

Interesse om het team te versterken?

We zijn voortdurend op zoek naar slimme, nieuwsgierige geesten om de uitdagingen van connected mobility aan te gaan. Bekijk onze huidige vacatures of solliciteer spontaan: https://optimile.eu/careers/