Een nieuwe reeks functionaliteiten vereenvoudigt voortaan het beheer van split-billing contracten op ons platform. Deze nieuwste release richt zich op het verbeteren van de workflow voor admins, fleetmanagers en werknemers, met verbeterde tools voor meer controle en inzicht.
Wat is er nieuw?
1. Split-billing overzichtspagina: gebruikers met beheerrechten voor split billing kunnen nu een centrale overzichtspagina openen. Deze pagina biedt een holistisch overzicht van alle split-billing contracten, handig gecategoriseerd op status: in behandeling, actief, verlopen en geannuleerd.
2. Split-billing detailpagina’s: elk contract heeft nu een eigen detailpagina met de volgende tabs:
- Overzicht: toont algemene contractinformatie.
- Sessielijst: geeft alle sessies weer die gekoppeld zijn aan het contract.
- Lijst met terugbetalingen: een overzicht van alle terugbetalingen die verband houden met het split- billing contract.
3. Eenvoudig split-billing beheer: gebruikers kunnen terugbetalingspolicy’s nu direct beheren via de split-billing interface, wat het eenvoudiger maakt om policy’s aan te passen.
4. Bulkacties voor efficiënter beheer: het beheren van meerdere contracten is nu eenvoudiger! Met nieuwe bulkacties kunnen gebruikers terugbetalingspolicy’s bijwerken of contracten in bulk annuleren.
5. Export van gegevens: moet je gegevens analyseren of delen? Je kan nu alle gegevens uit de overzichtstabellen exporteren, wat offline review en rapportage mogelijk maakt.
Wat staat er op de planning?
Hoewel deze release zich richt op het optimaliseren van je huidige workflow, werken we volop aan nieuwe verbeteringen. Binnenkort introduceren we een wizard voor het aanmaken van split-billing contracten, ter vervanging van het huidige proces op basis van uitnodigingscodes.
Blijf op de hoogte voor meer updates om jouw ervaring te verbeteren!